GammaGamer
Legacy Member
Hallo threadreaders, mods en trolls 
Woordje tegenover de Mods:
Ik weet dat er een appart strategieforum is maar het is een algemene XML error die ik krijg!
Ik heb gisteren Civ IV met uitbreiding voor 10 euro gekocht via Steam
Alles gedownload en gamefiles geverifieerd (doe ik altijd) maar om een of andere reden start het spel niet op!
Ik krijg een bigass XML fout (post ik later, kzit op mijn werk
) maar hierdoor kan ik niet spelen!
Ik heb al enkele fora's afgeschuimt naar een omlossing (XML3, XML4, ',' en '.' van plaats verwisselen) maar ik vind echt geen oplossing
-Steam download
-Window 7 64 Bit
Weet iemand raad/zelf voorgehad??

Woordje tegenover de Mods:
Ik weet dat er een appart strategieforum is maar het is een algemene XML error die ik krijg!
Ik heb gisteren Civ IV met uitbreiding voor 10 euro gekocht via Steam
Alles gedownload en gamefiles geverifieerd (doe ik altijd) maar om een of andere reden start het spel niet op!
Ik krijg een bigass XML fout (post ik later, kzit op mijn werk
) maar hierdoor kan ik niet spelen!Ik heb al enkele fora's afgeschuimt naar een omlossing (XML3, XML4, ',' en '.' van plaats verwisselen) maar ik vind echt geen oplossing
-Steam download
-Window 7 64 Bit
Weet iemand raad/zelf voorgehad??


.