eXciDiuM
Legacy Member
yo,
heb hier een probleemke, heb een cd met data inhoud maar die ik niet kan zien.
Enkel maar zie ik dit.
klik
Dacht dat het dan een soort van iso ofzo was dus heb ik probere te brande met alchol soft, maar die herkent dit type niet.
Iemand enig id hoe ik het wel kan doen?
vriendelijke groet
titi
heb hier een probleemke, heb een cd met data inhoud maar die ik niet kan zien.
Enkel maar zie ik dit.
klik
Dacht dat het dan een soort van iso ofzo was dus heb ik probere te brande met alchol soft, maar die herkent dit type niet.
Iemand enig id hoe ik het wel kan doen?
vriendelijke groet
titi
