Trebby
Legacy Member
Heb dus een probleem met CDburnerXP. Paar dagen geleden ging ie nog perfect, maar nu ik hem wil opstarten krijg ik onmiddelijk een CDburnerXP has stopped working bericht van Windows.
Ik snap er echt niks van, op een paar dagen tijd gaat het totaal niet meer. Raar... Heb geprobeerd te herinstalleren werkt niet. Dan geprobeerd te herinstalleren en alle registry files ervan verwijderd, helpt nog steeds niet. Weten jullie wat het zou kunnen zijn ? Misschien een probleem met een nieuwe windows update aangezien de laatste tijd er toch veel zijn.
PC kan het niet zijn (e8400 & hd4850 etc etc) dus oud is hij niet. Ik gok eerder iets met .NET framework dat daar iets veranderd is door de updates maar meer weet ik ook niet. Nu goed, in the time being, weten jullie de oplossing of een programma dat hetzelfde doet als CDburnerXP? Aangezien ik het louter en alleen gebruik om mijn CD-RWs volledig leeg te maken zodat iTunes die herkent, aangezien iTunes geformatteerde CD-RWs niet herkent als ik ze met windows zelf formatteer.
Ow ja, ik gebruik Windows 7 64bit, en geen enkele problemen mee gehad tot nu met CDburnerXP.
Groetjes
Ik snap er echt niks van, op een paar dagen tijd gaat het totaal niet meer. Raar... Heb geprobeerd te herinstalleren werkt niet. Dan geprobeerd te herinstalleren en alle registry files ervan verwijderd, helpt nog steeds niet. Weten jullie wat het zou kunnen zijn ? Misschien een probleem met een nieuwe windows update aangezien de laatste tijd er toch veel zijn.
PC kan het niet zijn (e8400 & hd4850 etc etc) dus oud is hij niet. Ik gok eerder iets met .NET framework dat daar iets veranderd is door de updates maar meer weet ik ook niet. Nu goed, in the time being, weten jullie de oplossing of een programma dat hetzelfde doet als CDburnerXP? Aangezien ik het louter en alleen gebruik om mijn CD-RWs volledig leeg te maken zodat iTunes die herkent, aangezien iTunes geformatteerde CD-RWs niet herkent als ik ze met windows zelf formatteer.
Ow ja, ik gebruik Windows 7 64bit, en geen enkele problemen mee gehad tot nu met CDburnerXP.
Groetjes