batousa1
Legacy Member
Ik heb hier een CD liggen ( origineel ) die ik graag zou willen rippen zodat ik gewoon de nummers kan afspelen via mijn PC zonder dat ik de hele tijd die cd erin hoef te gooien.
Alleen nu heb ik een klein probleempje, de CD kan ik niet openen met WMP noch winamp, het zijn dus geen audio bestanden...
Als ik em auto opstart krijg ik een menu waar ik kan kiezen tussen 3 filmpjes.
Iemand enig idee of ik die flash bestanden kan decoderen ofzo waardoor ik alsnog die audio bestanden kan rippen?
thnx
Alleen nu heb ik een klein probleempje, de CD kan ik niet openen met WMP noch winamp, het zijn dus geen audio bestanden...
Als ik em auto opstart krijg ik een menu waar ik kan kiezen tussen 3 filmpjes.
Iemand enig idee of ik die flash bestanden kan decoderen ofzo waardoor ik alsnog die audio bestanden kan rippen?
thnx
