gwn vandeneerste keer naar een ander station schrijven als je 2 cd(of dvd) writers hebt met Alcohol 120% of CloneCD, da is de beste manier, met die prog's kunde goeie backups maken.
Je kan er ook gwn image bestanden van maken, en die dan branden (da's als ge maar één cd-station hebt).
Van bin naar iso of omgekeerd: gebruik winISO (handig en snel, lijkt een beetje op winZIP en winRAR)
