Hyperia
Legacy Member
hey iedereen ,
ik heb de demo van the settlers 7 gedownload , al een paar keer en ik krijg telkens hetzelfde probleem , het bestand is een cabinet file , met zo een blauw tekentje , als ik het open is hij leeg maar als je in de demo map gaat staat er bij grote iets rond de 2.5 gig , zo zijn er dus 2 , data 1 en data2 en daarnaast zit er nog een HDR-bestand in maar dat kan hij niet openen , dat noemt data1.hdr
ik heb geen idee wat al die woorden willen zeggen , ik wil gwn de demo spelen , kan iemand mij helpen , alvast bedankt
greetzz
ik heb de demo van the settlers 7 gedownload , al een paar keer en ik krijg telkens hetzelfde probleem , het bestand is een cabinet file , met zo een blauw tekentje , als ik het open is hij leeg maar als je in de demo map gaat staat er bij grote iets rond de 2.5 gig , zo zijn er dus 2 , data 1 en data2 en daarnaast zit er nog een HDR-bestand in maar dat kan hij niet openen , dat noemt data1.hdr
ik heb geen idee wat al die woorden willen zeggen , ik wil gwn de demo spelen , kan iemand mij helpen , alvast bedankt
greetzz