Archief - Bureaublad wil niet opstarten :s

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Katros

Legacy Member
Ik kom net thuis vant school, start men pc op, ik log mij in en ik zie... dat het lang duurt voor men bureaublad laad... heel lang... en na een lange tijd :d beslis ik om ff ctrl+alt+del te doen ik zie da al men processen lopen. Ik doe dus nieuwe taak: explorer.exe want ik weet uit ondervinding dat als men bureaublad crashed da ik da zo kon oplossen... maar nu kreeg ik de verkenner en zo kon ik aan msn, explorer enzo ... maar kzou wel graag men startmenu, taakbalk en bureaublad trug hebben :( zou iemand mij kunnen helpen? :help:
thx in advance


edit: ohja sry als dit in de verkeerde topic staat :s maar kwist ni goe waar het te zetten... en wat ik ook nog wou zeggen is als ik via de verkenner naar mijn configuratie scherm ga... kan ik alles openen behalve de opties voor startmenu en taakbalk

Exit

Legacy Member
ten ste moet het in windows forum
ten 2de, kijk of er nog explorer services draaien en sluit ze eens allemaal af, start daarna explorer.

Katros

Legacy Member
Hmm kweet nie hoe ik da moet moven :s als een admin dat zou willen doen aub :$ en ik zal het eens proberen met die services uit te zetten

Katros

Legacy Member
nope er draait 1 ding dat services.exe heet... dat is al wat ik vind wat services bevat. Of bedoel je de services die bij de gebruikersnaam staan ?

EagleEye

Legacy Member
bij processen eerst explorer.exe en iexplore.exe afzetten, dan terug nieuwe taak starten en "explorer" intypen

Katros

Legacy Member
Nope :s ik sluit iexplore.exe en explorer.exe af en ik tip explorer in en het geeft weer de verkenner :s ik doe het opnieuw maar tip explorer.exe in en hij geeft trug de verkenner :(

Katros

Legacy Member
Mja format c dan maar zeker ? :( pff... of is er toch een oplossing ? :p

Dripke

Legacy Member
PC uizetten, voeding uitzetten, kabels uitrekken
20s wachten
Kabels insteken, voeding aanzetten.

Als het dan nog niet werkt, Bios upgrade (misschien)

Als het dan nog nie werkt=> format C idd :D.

Katros

Legacy Member
mja da eerste met die voeding uit enzo da werkt al ni... kzal zien of ek men bios kan upgrade mr kheb da just een maandje fzo geleden gedaan dus... kzal zien ...

Katros

Legacy Member
JAH !!! kheb het gevonde :p eindelijk... kwni oe het komt khad een paar keer antivirus in normale en in veilige modus late lope... en er was nooit nix heb dit ook een paar keer met adaware gedaan en na een keer of 4 ( daarna ook trug rebooten na elke scan ) en opeens was men B-blad der trug :p kben blij... toch thx aan iedereen die heeft probere te helpe :)

dJeez

Legacy Member
Katros zei:
edit: ohja sry als dit in de verkeerde topic staat :s maar kwist ni goe waar het te zetten... en wat ik ook nog wou zeggen is als ik via de verkenner naar mijn configuratie scherm ga... kan ik alles openen behalve de opties voor startmenu en taakbalk
Kan je lezen? Indien het antwoord bevestigend is dan vraag ik mij toch wel af waarom je toen je dit forum opende de sticky (in hoofdletters nb) ivm waar Windows posts thuishoren niet hebt opgemerkt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan