Boogymanx
Legacy Member
Voor mijn seminarie informatica moet ik programmeren in Borland Pascal - ik heb Pascal gekozen omdat ik er al een basis in heb van toen ik nog op school zat (ik doe nu middenjury). Op school hadden we echter een versie van Borland met een automatische flowchart - ik heb BP7 maar deze flowchart vind ik absoluut nergens. Ik bedoel zoiets als dit, ter illustratie - die dat we gebruikten zag er echter net iets anders uit.
Dank bij voorbaat!
Dank bij voorbaat!