Zonet W7 geinstalleerd :ironic: en de pc doet niks meer buiten ff het post scherm geven, en dan zegt hij:
BOOTMGR is compressed
Press Ctrl+Alt+Del
vind enkel de vista oplossing ervoor via google...
EDIT
in cmd geraakt en fixboot gedaan, nu start em op ? that simple?
