Shino.be
Legacy Member
Dunno of dit in hw of sw moet
ma toch een gokje 
Een maat van me bracht net z'n pc hier om te formateren, na het laden van het groene balkske (win home) kreeg hij een zwart scherm.
Ik deze geformateerd en procedure gevolgd, dan vroeg hij om enter te duwen om te restarten (dus dit is na het kopieren van setup bestanden).
Restart... ik zie een p4 logo ipv post (dit was al) en dan krijg ik een zwart scherm, ik kan perfect in bios enzo geen probs mee. Ik heb al 10 keer format gedaan maar het helpt niet!
dus:
ma toch een gokje 
Een maat van me bracht net z'n pc hier om te formateren, na het laden van het groene balkske (win home) kreeg hij een zwart scherm.
Ik deze geformateerd en procedure gevolgd, dan vroeg hij om enter te duwen om te restarten (dus dit is na het kopieren van setup bestanden).
Restart... ik zie een p4 logo ipv post (dit was al) en dan krijg ik een zwart scherm, ik kan perfect in bios enzo geen probs mee. Ik heb al 10 keer format gedaan maar het helpt niet!
dus:

