Archief - Black screen na Boot

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GammaGamer

Legacy Member
Exit zei:
voor die win+r meot explorer werken
die win+u werkt zelfs in aanmeldscherm (is enige combinatie die werkt in loginscherm)
(en die exe aangepast naar een ander prog => ge kunt een tool starten op loginscherm zonder in te loggen)
- Win + R of win + U werken niet
- Exe kan ik niet aanpassen (die Plaktoetsen vervangen door CMD om CMD te kunnen oproepen) kan die plaktoetsenfunctie niet overschrijven
- Admim mode is unlocked maar ik kan er niets mee doen
- Kheb dat programmatje is opnieuw gerunned maar doet niets uit!

Aap

Legacy Member
Heeft de virus scanner en malware scanner niets gevonden? Indien negatief, als je W7 repareert, helpt dat niet?

GammaGamer

Legacy Member
Aap zei:
Heeft de virus scanner en malware scanner niets gevonden? Indien negatief, als je W7 repareert, helpt dat niet?
Chkdsk /f /g gedaan (geavanceerd zoeken)

Ik kan geen Virus Scanner of Malware scanner opstarten (mss wel in Veilige modus maar ik heb er geen)

W7 repareren werkt niet precies

Is het mogelijk om een nieuwe Win7 te installeren over de oude? (ZONDER te formatteren)

Aap

Legacy Member
GammaGamer zei:
Ik kan geen Virus Scanner of Malware scanner opstarten (mss wel in Veilige modus maar ik heb er geen)

Probeer via een soortement rescue cd bv VistaPE Het probleem is dat hij gemaakt moet zijn vooraleer je problemen hebt. Als je er geen virusscanner op zet, kun je je harde schijf delen en vanuit het netwerk scannen.

Een ander rescue cd is BartPE (die heeft een plugin voor Vista, maar ik weet niet of die ook werkt voor W7)

Of probeer tinity rescue cd Trinity Rescue Kit: Download Die heeft een virus scanner standaard aan boord dacht ik. Ik weet wel niet of dat W7 is ondersteund of niet.

W7 repareren werkt niet precies

Kun je meer specifiek zijn?

Is het mogelijk om een nieuwe Win7 te installeren over de oude? (ZONDER te formatteren)

Probeer toch eerst te repareren

Exit

Legacy Member
setup starten en verder gaan, normaal zal die dan vragen om de bestaande te herstellen (herinstalleren over de bestaande windows)
enkel tijdens setup geen format enzo kiezen dat alles gewist wordt)

GammaGamer

Legacy Member
Exit zei:
setup starten en verder gaan, normaal zal die dan vragen om de bestaande te herstellen (herinstalleren over de bestaande windows)
enkel tijdens setup geen format enzo kiezen dat alles gewist wordt)
Er is enkel de mogelijkheid om de een Upgrade uit te voeren of een volledig nieuwe installatie te doen

Wel is er precies een optie om de oude Windows naar een nieuwe map te 'verplaatsen' en deze in de plaats te zette, klaarblijkelijk zonder format

EDIT:

Nm, zelfde, verwijdert programma's...

Exit

Legacy Member
eerst setup kiezen, dan de hdd/partitie en dan normaal melding van er staat al een versie en wat te doen daarmee, en dan is er normaal de optie om die te herstellen ...

GammaGamer

Legacy Member
Exit zei:
eerst setup kiezen, dan de hdd/partitie en dan normaal melding van er staat al een versie en wat te doen daarmee, en dan is er normaal de optie om die te herstellen ...
Soort van herstellen gevonden

Kijken wat het resultaat is

GammaGamer

Legacy Member
Resultaat is dak alles mag herinstalleren van hardware, software werkt precies nog

Oef, toch gered :)

Bedankt allemaal :)

Exit

Legacy Member
yip, herstelinstallatie is meestal zo dat alle hardware (drivers) herinstalled moeten worden omdat problemen meestal met drivers te zien hebben en dus die 'gewist' worden

software werkt in de meeste gevallen gewoon (tenzij ze een bepaalde update terug nodig hebben)
windows updates moeten ook opnieuw gedaan worden
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan