GammaGamer
Legacy Member
- Win + R of win + U werken nietExit zei:voor die win+r meot explorer werken
die win+u werkt zelfs in aanmeldscherm (is enige combinatie die werkt in loginscherm)
(en die exe aangepast naar een ander prog => ge kunt een tool starten op loginscherm zonder in te loggen)
- Exe kan ik niet aanpassen (die Plaktoetsen vervangen door CMD om CMD te kunnen oproepen) kan die plaktoetsenfunctie niet overschrijven
- Admim mode is unlocked maar ik kan er niets mee doen
- Kheb dat programmatje is opnieuw gerunned maar doet niets uit!
