Archief - bittorrent upload

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Marbug

Legacy Member
is er een mogelijkheid om me bittorent dien upload af te zetten? ik gebruik ABC voor al die files af te halen

thx

Undeadhunter

Legacy Member
nee bittorrent is zo gemaakt da ge (ongeveer) evenredig kunt dlen en uploaden, ge kunt da enkel beperken tot 1kb maar dan gaat ook u dl snellheid naar beneden :)

Marbug

Legacy Member
en op hoeveel staat die evenredigheid? btw, 3kb/s is het laagste wa ge kunt hebben.
edit: kunde bij netlimiter ook ni een bepaald limiet instellen dat een bepaald program mag downloaden?
edit2: is er geen mogelijkheid dat die alle stats onthoud als ge de PC herstart, buiten die altijd te exporteren en dan terug te inporteren ?

[IpL]Viper_666

Legacy Member
Een open source BitTorrent client vinden en in
de source code gaan knoeien, da zou kik doen...
Kem da al gedaan voor het ed2k gedeelte van
EmulePlus en Shareaza, ni veel aan eigenlijk...

V.`

Legacy Member
BitTorrent SpeedLoadManager is een client waarbij je helemaal niks moet uploaden. De site http://www.speedloadmanager.de/ is precies down en zelf heb ik de install file niet meer, dus veel verder kan ik u niet helpen. Voor eMule is er ook zo een client btw..

Marbug

Legacy Member
thx, heeft iemand toevallig die BitTorrent SpeedLoadManager, en wilt gij dan zo vriendelijk zijn om die door te sturen thx
ik heb al ene tijdje zitten zoeken, maar die site ligt plat, en ik heb da program nergens anders gavonden :(

Marbug

Legacy Member
bij die netlimiter heb ik gezien dat die ni helemaal de juiste upload of download waarde weergeeft (minder dan het moet zijn) is er een mogelijkheid om da te veranderen ?

Pandoriaantje

Legacy Member
je kan knoeien met de source, je kan limiteren met afzonderlijke programmas. Maar dat neemt niet weg dat de controlere van je snelheid op de andere clients gebeurt. upload je niet snel genoeg gaat de voorkeur uit naar andere dus je zal altijd trager dl'en als je je upload limiteerd.

De BT community staat of valt door het sharen. kun je niet uploaden, begin er dan niet aan. :tongue:

:p

[IpL]Viper_666

Legacy Member
Pandoriaantje zei:
...Maar dat neemt niet weg dat de controlere van je snelheid op de andere clients gebeurt. upload je niet snel genoeg gaat de voorkeur uit naar andere dus je zal altijd trager dl'en als je je upload limiteerd...
Kunde ook aanpassen in de source zenne,
dienen emule plus upload hier 'zogezegd'
5x zoveel als wat ge aant downloaden zijt.

Leechen noemen ze da alsket goe voorheb :p
Btw da draait bij mijn broer en tis klote om
bvb Tactical Ops te spelen want da ding doet
zowizo upload om zijn source searches te doen.

chirorulzz

Legacy Member
uiteindelijk hebde niet te klagen met 3kb/s, ge zou waarschijnlijk veel meer aankunnen zonder er last van te hebben. Vergeet ook niet dat bittorrent gebasseerd is op het feit dat iedereen moet delen, stel u voor dat iedereen zoals u aan 1kb/s zou laten uppen, ge zou nogal lachen

Pandoriaantje

Legacy Member
chirorulzz zei:
... stel u voor dat iedereen zoals u aan 1kb/s zou laten uppen, ge zou nogal lachen
Dat is't nou net.
Ze willen maar uppen aan 1kb/s maar verwachten dan wel download snelheden van +100kb/s :ironic:

ik upload altijd aan 45kb/s en heb nooit snelheid probs (indien de bestanden goed geseed worden natuurlijk).
Maar 'k zit dan ook wel meestal op private trackers waar de upload gecontroleerd wordt. :bow:

Marbug

Legacy Member
maar het probleem is door die limiet van telenet :sad: en zoals ik dus em geconcludeerd, is er dus niks tegen te doen.
Want als ik die upload hoog zet, dan koimt mijn download snelheid denk ik ni direct op zo'n hoge snelheid :( en als ik da dus doe, dan em ik wsl meer upload verlies, dan dat ik snelheid win ...

Pandoriaantje

Legacy Member
Als telenetter ben je eig verplicht om openbare trackers te gebruiken, want die worden meestal niet gecontroleerd. Maar dan zit je dus met veel leechers dus zal dit je snelheid niet ten goede komen.

wil je goede snelheden (200-300kb/s) zal je moeten kijken voor private trackers waar je je dus moet registreren. Maar daar worden je stats bijgehouden.
Blijf je te lang onder een 1:1 ratio krijg je ban.

Dus BT+telenet = no go
Daarom ben ik ook opgestapt bij telenet.
Ze beloven hoge downloadsnelheden, maar wat ben je er mee....
dan zit ik toch liever bij adsl2fit hoor..

Infected-dog

Legacy Member
download turbotorrent en daar kunt ge uwen upload op 1kb/s zette
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan