Archief - bios downgraden ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

morfer

Legacy Member
jooo

hoe moet ik bios downgraden of kan iemand voor mij de download zoeken :s

op googlen enzo vind ik die niet :s

voor mobo asusTEK A7N8X-LA

chipset nForce2 400

bios momenteel 3.12

moet terug naar 2.53

of naar het origineel

pc loopt altyd vast anders ...

greeetzzzz

Exit

Legacy Member
neemt de asus site ... downloads ... uw mobo .... bios .... kies de goeie versie ..... download en flash .... wa is dit moeilijk toch ... EERST NEEMT GE BACKUP van BIOS voor ge flashed :doh:

morfer

Legacy Member
Exit zei:
neemt de asus site ... downloads ... uw mobo .... bios .... kies de goeie versie ..... download en flash .... wa is dit moeilijk toch ... EERST NEEMT GE BACKUP van BIOS voor ge flashed :doh:

gaa es naar site van asus kijken ..

daar staat mobo niet op :)

voor ge iemand afblaft gaa eerst es gaan kijken ...

morfer

Legacy Member
is echt nie plezant :s pc freezed om de zoveel minuten :s tis mij ier beu ze :(

help sombody

morfer

Legacy Member
Inv zei:
De oplossing is gegeven: zoek op de asus site...

KIJK ZELF HET MOEDERBORD STAAT NIET OP DIE WEBSITE DUS OOK NIET DE BIOS !!!!!

KIJK EEEEEEEEERST VOOR GE IEMAND AFBLAFT KHEb HET AL GEZECHT :angry:

ANDERS ZOU IK DIT NiET POSTEN ! :evil:

...

morfer

Legacy Member
vatosky zei:
1) Je blaft zelf mensen af en je ongeduldigheid is nog erger.

2) Klik hier

verry funny :)

ik ze gewoon iets opt topic omdat weer vanvoor zou staan moesten der mensen online zijn die gisteren nie online waren...

ben der al weken me bezig :)

tis sins gisteren dak hulp vraag dus no noob :)

tis forum om mensen te helpen en ze nie uit te maken van noob of voor te zeggen van kijk op dienen website alsk zeg dat der nie op staa !!!

:doh:

morfer

Legacy Member
P2K- zei:
voer in google es A7N8X-LA in en bekijk de eerste result ens .

heb ik al gedaan kheb zelf al de biosen van alle A7N8X mobo's gevonden

juist die van de LA versy niet :(

en alsk zoek op A7N8X - LA dan vind ik aleen forums .. :doh:

SlashDotCom

Legacy Member
dieje LA versie zalt toch wel nie veel verschille van die andere mobo's ze in die reeks.
en anders mailde is naar die manne en vraagt ulder uitlegge
ma u uber noob zijn vo ne e-mail te type ook al is em int engels ofzo, der zijn genoeg vertaal machines/software.

bij deze hebbek men menig gezegd!

edit: op forums kunde ook vee info vinde over da mobo. miss da u vraag der tuss staat

morfer

Legacy Member
Mocke-Lock zei:
probeer het Asus Update Utility
http://www.tweakers.net/meuktracker/7924

daarmee vind ge soms oudere versies van BIOS

me da programa vind em ook geen bios doe goed is.

bios info

model: FOCUS
versy: 1003.012
chipset: nFORECE
onboard sound : ac97 ( swa )
onbord lan: exist ( wl )
bios size 512kb
bios type : AMI

em zegt als em zoekt op de 3 servers

: sorry, there're no proper BIOS image file's on the server!

mss kan iemand deze info linken naar een andere updaten van een ander asus moederbord en kan ik zo der de originele bios of goede update op zetten :)

morfer

Legacy Member
als ik msn open loopt pc vast als ik tegen iemand iets wil zeggen :wtf: en als msn niet open is kan ik de pc een uur ofzo draaien zonder em blokeerd :eek:
pff kweet nie ze :sad:

morfer

Legacy Member
Exit zei:
herinstall msn, andere versie msn, ...

http://www.asus.com.tw/support/download/item.aspx?ModelName=A7N8X&Type=All
en met asus update prog eens een bios openen, ie zal wel zeggen of het de jusite is voor da mobo.

nee et ligt aan dienen bios

pc is ondertussen al geformateerd :)

staa nu windows 98 op want ik ben bang als ik xp der op zet en em blokeerd kan ik terug van 0 beginnen, dan ben ik trug paar dagen zoet ;)
toch bedankt ;)

is da gelijk welke bios update ik doe van die moederbord reeks ?


greeetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan