Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niemand ervaring mee?nTFs zei:

De eerste week is dat een droom, snel opstarten, snel afsluiten, stabiel ongelofelijk.T€RM!N4T0R zei:Niemand ervaring mee?
Lijkt me op 't eerste zicht niet direct iets voor mij maar toch... als die stabieler en foutlozer zou draaien...![]()
en zonder firewall en zonder pop-up blokker en zonder firewire ondersteuning en zonder wpa ondersteuning...Skratz zei:2k met sp4 kunt ge evenveel mee als xp, maar zonder al de rommel.
miejas zei:en zonder firewall en zonder pop-up blokker en zonder firewire ondersteuning en zonder wpa ondersteuning...
i386dx zei:wpa ondersteuning: voor zover ik weet is da enkel nodig als ge draadloze netwerken gebruikt. Daar zal in Win2k ook wel iets aan te doen zijn zeker...