HalaMadrid
Legacy Member
Hallo,
Ik heb soms problemen met inCD van Ahead dat bij mijn nero pakkket zat. Bestaat er geen betere software zonder format problemen en zo?
Boven hebben we Roxio CD Creator, persoonlijk vind ik dit beter. Wat vinden jullie? Heb je nog andere betere CD-RW software?
Bedankt voor jullie advies
Grs Sam
Ik heb soms problemen met inCD van Ahead dat bij mijn nero pakkket zat. Bestaat er geen betere software zonder format problemen en zo?
Boven hebben we Roxio CD Creator, persoonlijk vind ik dit beter. Wat vinden jullie? Heb je nog andere betere CD-RW software?
Bedankt voor jullie advies
Grs Sam