Archief - Beeldschermstuurprogramma fout

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Siana

Legacy Member
Hellow,

Heb sinds kort windows 7 staan op m'n laptop met een Geforce 8600M GS kaart.

Nu, tijdens het gamen, en soms eens random, krijg ik een blackscreen en start hij op met opnieuw een blackscreen. Meestal moet ik dan een halve dag wachten, eer hij opnieuw deftig wil opstarten.

Heb wel de foutmelding kunnen zien, er stond:

Beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld.
Beeldschermstuurprogramma NVIDIA windows kernel mode driver, version 195.62 reageert niet meer en is hersteld.

Heb al eens gegoogled, maar vind niet echt iets bruikbaars.

Alvast bedankt!

Exit

Legacy Member
als ge tijd moet wachten is wrs warmte probleem met de videokaart.
laptop eens uitblazen van het stof

Siana

Legacy Member
bedankt exit voor de reply.

Mag ik hem gewoon open schroeven, of hoe doe je dat dan? En is het niet raar dat ik dit enkel heb bij windows 7?

grtjs

Exit

Legacy Member
ervoor had ge xp of vista?

indien xp, vista/7 vereist meer van de laptop (ook videokaart voor de aero interface enzo) dus die zal gemiddeld warmer worden met 7 dan xp

ShPonGle

Legacy Member
welk type laptop hebt ge? ik heb laptop met dezelfde graka met een trialboot XP - vista - 7 (allemaal x64 behelave de XP), geen problemen met driver whatsoever.is idd een graka die redelijk warm wordt, maar een bsod daarvan krijgen... of bedoel je met blackscreen echt een "zwart scherm"?

Siana

Legacy Member
Ik had ervoor vista, dus dan omgeschakeld naar windows 7.
En kan je die aero interface niet afleggen ofzo? (mss een domme vraag)

@ ShPonGle: kheb een hp pavilion dv 9000 series. En welke driver heb jij staan voor die windows 7? Want die zijn hard om te vinden :)

Awel, met die blackscreen bedoel ik echt een blackscreen :p Dus als ik dan de laptop heropstart, dan beginnen mijn lichtjes te branden, incl van het scherm, maar het scherm blijft gewoon zwart. Kheb nu juist weer problemen gehad, kon sinds eergisteren laptop niet meer gebruiken wegens dat zwart scherm.

groetjes

skatemania

Legacy Member
Ge kunt die aero tijdens het gamen afzettne door op u snelkoppeling rechts te klikken eigenschappen en bij compabiliteit kuntg daar iets voor aanvinken ask me niet vergis ;D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan