SiX
Legacy Member
Ik krijg sinds da ik hl² geinstalled heb bleuscreens(blame it on valve
)
Als ik dvdkes aant rippen ben, of gewoon niks aant doen ben, ineens, blam
BSOD, BAD_POOL_CALLER
Of soms, er heeft zich een ernstige fout voorgedaan, het systeem wordt nu herstart.
Kheb al is gezocht wa da is die BAD_POOL_CALLER, en das slechte drivers ofzo heb ik begrepen. Ma het grappig(of juist ni grappig eigenlijk) is, da voor hl² der niks mis was.
Dus nu was men vraag wat der zou kunne gebeurd zijn, en eventueel oplossingen?
Kga nog tot maandag wachten op zinnige antwoorden, en dan maar terug naar win 2000, wel spijtig, want 2003 vond ik echt wel goed, kwa netwerkbeheer enz.
)Als ik dvdkes aant rippen ben, of gewoon niks aant doen ben, ineens, blam
BSOD, BAD_POOL_CALLER
Of soms, er heeft zich een ernstige fout voorgedaan, het systeem wordt nu herstart.
Kheb al is gezocht wa da is die BAD_POOL_CALLER, en das slechte drivers ofzo heb ik begrepen. Ma het grappig(of juist ni grappig eigenlijk) is, da voor hl² der niks mis was.
Dus nu was men vraag wat der zou kunne gebeurd zijn, en eventueel oplossingen?
Kga nog tot maandag wachten op zinnige antwoorden, en dan maar terug naar win 2000, wel spijtig, want 2003 vond ik echt wel goed, kwa netwerkbeheer enz.
