[HBV]-=Tornado=-
Legacy Member
Hallo,
Ik vroeg mij het volgende af:
Als je met Windows Xp een backup maakt met het standaard tooltje en je kiest voor incrementele backup. Moet je dan de eerste keer een volledige backup maken of heeft hij dan door dat hij bij de eerste incrementele eigenlijk een gewone backup moet maken?
Het klinkt vrij ingewikkeld maar Exit met uw wicked skills begrijp je mij hopelijk wel
Bedankt,
Michaël
Ik vroeg mij het volgende af:
Als je met Windows Xp een backup maakt met het standaard tooltje en je kiest voor incrementele backup. Moet je dan de eerste keer een volledige backup maken of heeft hij dan door dat hij bij de eerste incrementele eigenlijk een gewone backup moet maken?
Het klinkt vrij ingewikkeld maar Exit met uw wicked skills begrijp je mij hopelijk wel

Bedankt,
Michaël