Was het probleem beu. Ik heb dan AVG geinstalleerd en dat werkte wel.
Maar nu na een paar dagen krijg ik van "windows beveiligingscentrum" dat mijn virusbeveiliging is uitgeschakeld. Ik probeer deze dan in te schakelen, maar dat lukt niet.
Als ik kijk naar de status van AVG lijkt het wel dat deze actief is. Ik snap er nix van.