kristiann
Legacy Member
goedenavond,
ik heb een zeer irritant probleem, steeds als ik ergens (maakt niet uit waar, kan browser, word, game, msn etc. zijn) moet ik op ctrl-shift drukken om te voorkomen dat mijn pc in plaats van / dit aangeeft -
ik denk dat het iets te maken heeft met instellingen van mijn toetsenbord, maar heb het in het configuratie scherm helaas niet kunnen vinden. vandaar dat ik om jullie hulp roep
groeten, kristian
ik heb een zeer irritant probleem, steeds als ik ergens (maakt niet uit waar, kan browser, word, game, msn etc. zijn) moet ik op ctrl-shift drukken om te voorkomen dat mijn pc in plaats van / dit aangeeft -
ik denk dat het iets te maken heeft met instellingen van mijn toetsenbord, maar heb het in het configuratie scherm helaas niet kunnen vinden. vandaar dat ik om jullie hulp roep
groeten, kristian