Archief - Automatisch aanmelden [MSN]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gStar

Legacy Member
Goeieavond ,

Mijn moeder heeft op haar msn ingesteld da als we MSN opstarten da ze haar e-mail adres ziet staat met daaronder aanmelden , zodat we geen paswoord moeten ingeven.

Maar ik vindt ni hoe ge da trug weg krijgt bij opties.


Kan iemand mij zeggen hoe ik da weg krijg ?

Fraggie

Legacy Member
When you sign in to Messenger, it remembers every email address / .net passport that you signed in under. To remove an item from the list of remembered names:

1. In Start menu select Run
2. enter: "control userpasswords2"
3. Go to Advanced tab
4. Select Manage Passwords Button
5. Add or Remove items at will

kdenk da het da is, zelf nie getest

gStar

Legacy Member
flyingdutchman zei:
uw vraag is nie duidelijk

:ironic:

Ge start MSN op , dan staat er normaal , klik hier om aan te melden

NU staat er

Mijn ma haar e-mail adres en dan AANMELDEN.

Daaronder staat , klik hier om een andere persoon aan te melden

Skeddie

Legacy Member
En als de methode van Fraggie niet werkt:
1. Zet aan dat je verborgen bestanden ziet, en dat je systeembestanden kan zien.
2. Sluit messenger volledig af.
3. Ga naar C:\Documents and Settings\***username***\Application Data\Microsoft\Credentials\S-1-5-21-1085031214-1580818891-854245398-1003\ (laatste map kan andere nummers bevatten)
4. Delete de file Credentials
5. Reboot
Hierdoor is ook wel je volledige lijst van inlognamen verwijderd, maar zoveel moeite is het wel niet om je adres eens opnieuw te typen.

gStar

Legacy Member
Ik dacht da er een veel makkelijkere manier was . Maar kvind deze niet.

Kzal proberen ne screen te posten

Skeddie

Legacy Member
En als je deze niet vind, en je toch het probleem wilt oplossen, waarom probeer je de (helemaal niet zo-)moeilijkere manier dan niet?
Heb geen weet van andere manier, enige manier die hier werkte was via mijn opgegevene.

seb2709

Legacy Member
doe msn open, klikte ni op u ma om aan te melden, ma ergens daar ook moet staan: "klik hier om me aan te melden met een ander account"... en dan tikte bv u adres in en passwoord, en zegt ge da passwoord te onthouden( meld mij automatisch aan) , en dan gaat int vervolg uwe naar daar altijd staan in plaats van die van u ma :ironic: en dan jah moette gij nu alleen maar klikken op aanmelden, en u ma als zij derop wilt moet ze eerst haar passwoord intikken... ma dan moet zij weer ni zette passwoord bijhouden, anders gaat zij weer u plaats inpikken.. of anders zoals skeddie zegt... alles wissen, en dan nooit da passwoord opslaan, als iemand zich aanmeld...

khoop da get wa snapt :D anders leggek et wel is in puntjes uit..

greetz sebbe

gStar

Legacy Member
seb2709 zei:
doe msn open, klikte ni op u ma om aan te melden, ma ergens daar ook moet staan: "klik hier om me aan te melden met een ander account"... en dan tikte bv u adres in en passwoord, en zegt ge da passwoord te onthouden( meld mij automatisch aan) , en dan gaat int vervolg uwe naar daar altijd staan in plaats van die van u ma :ironic: en dan jah moette gij nu alleen maar klikken op aanmelden, en u ma als zij derop wilt moet ze eerst haar passwoord intikken... ma dan moet zij weer ni zette passwoord bijhouden, anders gaat zij weer u plaats inpikken.. of anders zoals skeddie zegt... alles wissen, en dan nooit da passwoord opslaan, als iemand zich aanmeld...

khoop da get wa snapt :D anders leggek et wel is in puntjes uit..

greetz sebbe

ZO dom bennek ni .

Maar 't is ni de bedoeling om mij automatisch aan te melden.

Preske

Legacy Member
iemand die nu al weet hoe het lukt? :s

edit: de oplossing van fraggie werkt niet bij mij, ik kan niets verwijderen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan