Poll@X
Legacy Member
Hallo,
Ik heb een probleem, wanneer ik een oude toepassing opstart, krijg ik de foutmelding:
d:\windows\system32\autoexe.nt. Het systeembestand is niet geschikt voor MS-dos of windows toepassingen.
Dit komt omdat dit bestand niet bestaat, als ik het terug zet, macheerd alles terug, maar tekens dat de computer wordt herstart. Is dit bestand terug verdwenen.
Iemand??
Ik heb een probleem, wanneer ik een oude toepassing opstart, krijg ik de foutmelding:
d:\windows\system32\autoexe.nt. Het systeembestand is niet geschikt voor MS-dos of windows toepassingen.
Dit komt omdat dit bestand niet bestaat, als ik het terug zet, macheerd alles terug, maar tekens dat de computer wordt herstart. Is dit bestand terug verdwenen.
Iemand??
