sluysen
Legacy Member
Ik heb hier een usb geluidsadaptertje liggen (http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1251468460.jpeg)
nu heb ik dit gisteren teruggevonden en nog eens getest, vooral voor mic is dit handig.
Nu heb ik met mijn stomme kop het audioapparaat van mijn boxen verwijderd, omdat hij constant aan het wisselen was tussen boxen en dat adaptertje.
Hoe kan ik nu het apparaat van mij boxen terugkrijgen? ik heb daar nooit iets voor moeten installeren, dus de driver moet ergens in 7 zitten.
nu heb ik dit gisteren teruggevonden en nog eens getest, vooral voor mic is dit handig.
Nu heb ik met mijn stomme kop het audioapparaat van mijn boxen verwijderd, omdat hij constant aan het wisselen was tussen boxen en dat adaptertje.
Hoe kan ik nu het apparaat van mij boxen terugkrijgen? ik heb daar nooit iets voor moeten installeren, dus de driver moet ergens in 7 zitten.