313steveo
Legacy Member
Goejenavond gasten.
Ik heb recent een msi gx 623 notebook aangeschaft. Dit is mijn eerste systeem met een ati grafische chip.
Nu zit ik met ee probleem ivm de scaling van mijn ingebouwde lcd.
Mijn 15.4inch heeft een resolutie van 1680x1050 maar voor GTA IV bvb is dat te hoog om meer dan 30 fps te halen uit de laptop.
Mijn vraag int kort. Hoe zorg je ervoor dat een lagere resolutie zich uitstrekt over je scherm via ati catalyst. Ik heb al bij grafisch --) beeldscherm gekeken en daar staat het niet. ook heb ik geprobeerd een snelkoppeling in te stellen maar die werk blijkbaar niet.
alvast bedankt
Ik heb recent een msi gx 623 notebook aangeschaft. Dit is mijn eerste systeem met een ati grafische chip.
Nu zit ik met ee probleem ivm de scaling van mijn ingebouwde lcd.
Mijn 15.4inch heeft een resolutie van 1680x1050 maar voor GTA IV bvb is dat te hoog om meer dan 30 fps te halen uit de laptop.
Mijn vraag int kort. Hoe zorg je ervoor dat een lagere resolutie zich uitstrekt over je scherm via ati catalyst. Ik heb al bij grafisch --) beeldscherm gekeken en daar staat het niet. ook heb ik geprobeerd een snelkoppeling in te stellen maar die werk blijkbaar niet.
alvast bedankt