wolfway
Legacy Member
hallo,
Ik heb gisteren m'n vista opnieuw geinstalleerd. Ik heb nu de driver CD insteken, en heb reeds enkele drivers geinstalleerd (VGA, LAN, ...) om op internet te kunnen en dergelijke.
Ik zou graag zo weinig mogelijk rommel op m'n laptop hebben, en ik vraag me dan ook af welke van deze drivers en toepassingen ik echt nodig heb? Indien je wat uitleg hebt over welk wat doet, dat mag ook, want op google vind ik bij vele geen uitleg...
http://users.pandora.be/wolfway/temp/drivers.jpg
erg bedankt!!
Ik heb gisteren m'n vista opnieuw geinstalleerd. Ik heb nu de driver CD insteken, en heb reeds enkele drivers geinstalleerd (VGA, LAN, ...) om op internet te kunnen en dergelijke.
Ik zou graag zo weinig mogelijk rommel op m'n laptop hebben, en ik vraag me dan ook af welke van deze drivers en toepassingen ik echt nodig heb? Indien je wat uitleg hebt over welk wat doet, dat mag ook, want op google vind ik bij vele geen uitleg...
http://users.pandora.be/wolfway/temp/drivers.jpg
erg bedankt!!
