Admiral_Sweepee
Legacy Member
Hallo iedereen, ik zit met een zeer vreemd probleem
. Ik gebruik Windows XP Professional. De map van mijn website bevat allerlei verschillende mappen, maar al deze submappen (en de map zelf) staan op 'Alleen-lezen' en ik krijg dit niet uit gezet! Ik heb al beprobeerd bij 'Eigenschappen': Alleen-lezen uitvinken, Toepassen, Wijzigingen toepassen op alle submappen en bestanden, klik op OK. Als ik dan het venster eigenschappen sluit, en terug opnieuw opvraag, dan staat de map terug op Alleen-lezen!!!
Maar ik kan drie verschillende dingen aanvinken bij Alleen-lezen: niet aangevinkt, aangevinkt en aangevinkt met een grijze achtergrond in het vakje
En als ik Alleen-lezen afvinkt, 'herspringt' het altijd na het sluiten van Eigenschappen op aangevinkt met de grijze achtergrond. Weet iemand raad?
Bedankt voor alle reacties!!!!!! :applause: 
. Ik gebruik Windows XP Professional. De map van mijn website bevat allerlei verschillende mappen, maar al deze submappen (en de map zelf) staan op 'Alleen-lezen' en ik krijg dit niet uit gezet! Ik heb al beprobeerd bij 'Eigenschappen': Alleen-lezen uitvinken, Toepassen, Wijzigingen toepassen op alle submappen en bestanden, klik op OK. Als ik dan het venster eigenschappen sluit, en terug opnieuw opvraag, dan staat de map terug op Alleen-lezen!!!
Maar ik kan drie verschillende dingen aanvinken bij Alleen-lezen: niet aangevinkt, aangevinkt en aangevinkt met een grijze achtergrond in het vakje
En als ik Alleen-lezen afvinkt, 'herspringt' het altijd na het sluiten van Eigenschappen op aangevinkt met de grijze achtergrond. Weet iemand raad?
Bedankt voor alle reacties!!!!!! :applause: 