trancepasser
Legacy Member
op den pc van ons pa komen we altij de raarste stoten tegen..
nu wa is dus het probleem
geen enkele exe wil openen..
hij herkent ze zelfs niet..
reg-files idem..
IE opent ij dan wel weer.. en outlook ook..
waaraan kan dit liggen? en hoe is dit op te lossen?
alvast bedankt,
nu wa is dus het probleem
geen enkele exe wil openen..
hij herkent ze zelfs niet..
reg-files idem..
IE opent ij dan wel weer.. en outlook ook..
waaraan kan dit liggen? en hoe is dit op te lossen?
alvast bedankt,

ad: