xpr0g
Legacy Member
hallo
Ik heb een 'acer aspire one d250' waar origineel windows xp op stond
omdat ik linux eens wou uitproberen heb ik hier 'ubuntu netbook remix' opgezet..
na een weekje dit uitgeprobeerd te hebben wil ik toch terug naar windows, dus mijn vraag is nu hoe? Hopelijk bestaat mijn recovery partitie nog na ubuntu erop geïnstalleerd te hebben?
ik denk toch van wel.. allezins bij het opstarten reageert de netbook niet op 'ALT+F10' de recovery toets, dus heb ik geen idee hoe ik dit moet gaan verwezenlijken
bedankt voor alle hulp
Ik heb een 'acer aspire one d250' waar origineel windows xp op stond
omdat ik linux eens wou uitproberen heb ik hier 'ubuntu netbook remix' opgezet..
na een weekje dit uitgeprobeerd te hebben wil ik toch terug naar windows, dus mijn vraag is nu hoe? Hopelijk bestaat mijn recovery partitie nog na ubuntu erop geïnstalleerd te hebben?
ik denk toch van wel.. allezins bij het opstarten reageert de netbook niet op 'ALT+F10' de recovery toets, dus heb ik geen idee hoe ik dit moet gaan verwezenlijken

bedankt voor alle hulp
