Exit
Legacy Member
Bij deze wordt er een wijziging gemaakt op het forum van Software en Operatingsystemen.
naar aanleiding van volgende thread
https://www.beyondgaming.be/archive/web-design-programming.237/moderator-signing-off.697762
Wat betreft OS/Software wordt Djeez vervangen door ex Crew Member m-be
9lives - Bekijk profiel: m-be
Hij staat nu dus mee in voor het onderhouden van beide Forums
(OS: Windows, Linux en Ander; Software + Hijackthis)
Bij deze hartelijk dank aan Djeez voor de jarenlange toewijding op het forum.
Hopelijk is het stoppen als crew geen aanleiding om niet meer op het forum te komen uiteraard.
Als 2de dus, welkom terug m-be als crew om de boel hier te helpen onderhouden.
Dat zal het zowat zijn denk ik.
naar aanleiding van volgende thread
https://www.beyondgaming.be/archive/web-design-programming.237/moderator-signing-off.697762
dJeez zei:Aangezien ik het de laatste tijd steeds drukker begin te krijgen en dus ook niet voldoende tijd kan spenderen aan het forum heb ik eind vorig jaar besloten om te stoppen met het modereren hier. Voor de opvolging is al gezorgd, wie het geworden is zien jullie eerstdaags.
Rest mij enkel nog te zeggen dat ik het leuk vond, en nu wat meer tijd in randprojectjes kan gaan steken. Maar wees gerust, jullie zijn nog niet van mij verlost, ik zal hier nog wel wat blijven rondhangen.
Wat betreft OS/Software wordt Djeez vervangen door ex Crew Member m-be
9lives - Bekijk profiel: m-be
Hij staat nu dus mee in voor het onderhouden van beide Forums
(OS: Windows, Linux en Ander; Software + Hijackthis)
Bij deze hartelijk dank aan Djeez voor de jarenlange toewijding op het forum.
Hopelijk is het stoppen als crew geen aanleiding om niet meer op het forum te komen uiteraard.
Als 2de dus, welkom terug m-be als crew om de boel hier te helpen onderhouden.

Dat zal het zowat zijn denk ik.
.