$kullrider
Legacy Member
Nog maar sinds nu vanmorgen is mijn pc begonnen met elke ker als ik opstart te vragen welke gebruiker er zich wil aanmelden. Maar er is maar 1 gebruiker op mijn pc dus zou ik liever hebben dat hij gewon direct die gebruiker aanmeld en het niet eerst vraagt (zoals hij daarvoor ook deed). Weet er iemand hoe dit kan??