m1dnight
Legacy Member
Hallo,
Ik heb hier mijn stiefpa zijn laptop van zijn werk. Hij heeft van zijn werk een 3G verbinding gekregen van vodaphone, voor als hij op verplaatsing moet internetten. Nu kan hij thuis niet meer op zijn draadloos netwerk. Hij verbindt wel, maar kan niet browsen. Pingen naar de router etc lukt dus. De browser probeert altijd verbinding te maken via die Vodaphone. Ik zit hier al een tijdje te sukkelen om het aan de praat te krijgen, en ik ben niet ver geraakt, buiten eventjes google open te krijgen, en dan plots weer de error dat hij niet met vodaphone kan verbinden. Is er een manier om 2 verbinden in te stellen?
Hartelijk dank!
Ik heb hier mijn stiefpa zijn laptop van zijn werk. Hij heeft van zijn werk een 3G verbinding gekregen van vodaphone, voor als hij op verplaatsing moet internetten. Nu kan hij thuis niet meer op zijn draadloos netwerk. Hij verbindt wel, maar kan niet browsen. Pingen naar de router etc lukt dus. De browser probeert altijd verbinding te maken via die Vodaphone. Ik zit hier al een tijdje te sukkelen om het aan de praat te krijgen, en ik ben niet ver geraakt, buiten eventjes google open te krijgen, en dan plots weer de error dat hij niet met vodaphone kan verbinden. Is er een manier om 2 verbinden in te stellen?
Hartelijk dank!