de hd's fysiek veranderen gaat, maar ze gaat NIET booten.
dan moet ge de lijst aanmaken/kopieren (boot.ini) + nog een hoopje files en dan via recovery console mbr en boot goed zetten MAAAAR de progs zullen in register verwijzen naar D: en die gaan NIET meer werken!!!
idem voor de C: te formateren, moet ge de files terug zetten + boo terug aanmaken.
snelste is gewoon alles wisen buiten de bootfiles zijnde:
boot.ini
NTDETECT.COM
ntldr
io.sys (als die op er staat, zou kunnen overbodig kunnen zijn voor xp)
command.com (als die op er staat, zou kunnen overbodig kunnen zijn voor xp)
msdos.sys (als die op er staat, zou kunnen overbodig kunnen zijn voor xp)
bootfont.bin
autoexec.bat (als die op er staat, zou kunnen overbodig kunnen zijn voor xp)