TDarioke
Legacy Member
Hoi,
een kennis heeft een soort van kapotte Zotac GTX560 Ti en zou graag willen weten wat die waard is. Het probleem van de kaart is dat hij bij bepaalde spelletjes soms black screens heeft die verschrikkelijk irritant zijn, dit heeft echter niets met de andere onderdelen of drivers te maken het is alleen de grafische kaart die min of meer stuk is.
Alvast bedankt!
een kennis heeft een soort van kapotte Zotac GTX560 Ti en zou graag willen weten wat die waard is. Het probleem van de kaart is dat hij bij bepaalde spelletjes soms black screens heeft die verschrikkelijk irritant zijn, dit heeft echter niets met de andere onderdelen of drivers te maken het is alleen de grafische kaart die min of meer stuk is.
Alvast bedankt!
