ProjectW
Legacy Member
kzit te twijfellen om mn scooter weg te doen , ikzelf heb er 1300 euro voor gegeven 2dehands maar toen was er vanalles aan en was het uiterlijk standaard , alles is ondertussen vernieuwd,enige wat momenteel niet werkt is het achterlicht , setup = alles is van polini , (behalve krukkas die overlaatst overleden is ..) tis een 72cc ook polini , brommertje gaat met gemak naar de 90 - 100 , je krijgt 2 uitlaten (beide kunne afgesteld worden)
heb momenteel maar 1 foto(oud) , maak er binnekort een paar nieuwe..
http://nl.static.netlog.com//p/oo/011/888/11888787.jpg
wat zouden jullie hiervoor willen geve ? grts pW
heb momenteel maar 1 foto(oud) , maak er binnekort een paar nieuwe..
http://nl.static.netlog.com//p/oo/011/888/11888787.jpg
wat zouden jullie hiervoor willen geve ? grts pW
