Murugan
Legacy Member
Ik overweeg om deze te verkopen maar wat zou die nog waard zijn?
De belangrijkste specs staan in mijn sig behalve de HD's, die worden vervangen door de originele exemplaren (1x200 en 1x250GB)
De batterij is nog goed (+80% health) en alles zit er nog bij + extra laptopcooler en splinternieuwe lader.
Garantie is er nog tot april of mei volgend jaar.
De belangrijkste specs staan in mijn sig behalve de HD's, die worden vervangen door de originele exemplaren (1x200 en 1x250GB)
De batterij is nog goed (+80% health) en alles zit er nog bij + extra laptopcooler en splinternieuwe lader.
Garantie is er nog tot april of mei volgend jaar.
