agent #2
Legacy Member
Grafische kaart van het merk XFX.
Met nvidia 7800 GT chip en 256 mb geheugen.
Custom cooling Arctic Accelero X1 (http://www.arctic-cooling.com/vga2.php?idx=91)
Wat kan ik hier nog voor krijgen?
Met nvidia 7800 GT chip en 256 mb geheugen.
Custom cooling Arctic Accelero X1 (http://www.arctic-cooling.com/vga2.php?idx=91)
Wat kan ik hier nog voor krijgen?