lapino
Legacy Member
Wat zou ik nog kunnen vragen voor:
* zéér recent aangekocht Xbox360 (2mnd geleden)
* niet geregistreerd bij Ms
* is een HDMI Premium mét de nieuwe Falcon chipset
incl Forza2, Viva Pinata en Quick Charge kit (om 2 batterijen snel op te laden)
denk eraan om me een Elite aan te kopen, vandaar verkoop
console is verder in absolute nieuwstaat (incl factuur Gamemania)
nieuwprijs was 350€ voor console - 40€ voor Quick charge kit
had er toch nog minimaal 300€ voor gewild
af te halen in Oudenaarde/Gent of eventueel te brengen indien ik in de buurt moet zijn (ben voor werk heel dikwijls regio Kortrijk/Ieper/Roeselare)
* zéér recent aangekocht Xbox360 (2mnd geleden)
* niet geregistreerd bij Ms
* is een HDMI Premium mét de nieuwe Falcon chipset
incl Forza2, Viva Pinata en Quick Charge kit (om 2 batterijen snel op te laden)
denk eraan om me een Elite aan te kopen, vandaar verkoop
console is verder in absolute nieuwstaat (incl factuur Gamemania)
nieuwprijs was 350€ voor console - 40€ voor Quick charge kit
had er toch nog minimaal 300€ voor gewild
af te halen in Oudenaarde/Gent of eventueel te brengen indien ik in de buurt moet zijn (ben voor werk heel dikwijls regio Kortrijk/Ieper/Roeselare)
Als ik hem te koop stel, ben ik ook effectief verplicht die dan te laten gaan voor 300€ hé, dus eerst even afwachten wat redelijke minprijs is.