steff-victor
Legacy Member
Hey,
ik zou graag weten hoeveel ik nog kan vangen voor mijn xbox 360.
Ik heb hem gekocht met de release. Het is het pakket met de draadloze controller en HDD. Een extra controller met draad en 2 games (Fifa 08 & NFS MW) zijn er ook bij. Dus ik zou graag een prijs hebben voor dit alles samen.
En ik heb nog een vraagje voor de kenners:
Ik heb hier nog een schoen van Sterchele gehandtekend & 1 seizoen gedragen door hem. Hij heeft deze schoen gedragen toen hij nog bij OHL speelde en ik heb hem gekregen van Sterchele na de match toen OHL naar tweede klasse ging. Ik ben hem niet van plan te verkopen maar wou gewoon even weten hoeveel deze waard is. Misschien is dit niet de juiste plek ervoor...
Gz
ik zou graag weten hoeveel ik nog kan vangen voor mijn xbox 360.
Ik heb hem gekocht met de release. Het is het pakket met de draadloze controller en HDD. Een extra controller met draad en 2 games (Fifa 08 & NFS MW) zijn er ook bij. Dus ik zou graag een prijs hebben voor dit alles samen.
En ik heb nog een vraagje voor de kenners:
Ik heb hier nog een schoen van Sterchele gehandtekend & 1 seizoen gedragen door hem. Hij heeft deze schoen gedragen toen hij nog bij OHL speelde en ik heb hem gekregen van Sterchele na de match toen OHL naar tweede klasse ging. Ik ben hem niet van plan te verkopen maar wou gewoon even weten hoeveel deze waard is. Misschien is dit niet de juiste plek ervoor...
Gz