Ruben182
Legacy Member
Wou even weten hoeveel deze waard is.
Is nog onder garantie, dvddrive is onlangst vervangen en er zit nu een benq-drive in.
Is aangekocht op 4 oktober 2006 (zat 2 jaar garantie op, maar dit is denk ik verlengt naar 3 jaar)
Ik heb er ook nog een xboxlive subscription card van voor 1 maand.
Gaat dus over:
- een xbox360 die compleet is en in perfecte staat
- wireless controller
- nfs carbon collectors edition
Alvast bedankt.
Is nog onder garantie, dvddrive is onlangst vervangen en er zit nu een benq-drive in.
Is aangekocht op 4 oktober 2006 (zat 2 jaar garantie op, maar dit is denk ik verlengt naar 3 jaar)
Ik heb er ook nog een xboxlive subscription card van voor 1 maand.
Gaat dus over:
- een xbox360 die compleet is en in perfecte staat
- wireless controller
- nfs carbon collectors edition
Alvast bedankt.


