Archief - Xbox 360 Pakket

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nsi*

Legacy Member
Ik zou graag weten wat ik nog voor men 60 G xbox 360 krijg

Het is een 60G. Versie met volgende bijbehorend :

Accesoires..
--------------
- 1 Microsoft Live Camera
- 1 Microsoft Xbox 360 Wired Controller
- 1 Microsoft Xbox 360 Play & Charge Cable Bundle
- 1 Microsoft Xbox 360 Quick Charge Kit
- 1 Microsoft Xbox 360 Wireless Network Adapter
- 1 Microsoft HD Cable
- 1 Microsoft Xbox 360 Memory Unit 64 MB
- 1 Airbrushed Frontplate

& Volgende Games..
-----------------------

# Forza Motorsport
# Ninety-Nine Nights
# Oblivion ( Duitse Versie )
# Moto Gp 07
# PGR 3
# Pimp My Ride
# Colin Mc Rae Dirt
# Battlefield 2 MC



Alles in perfecte staat

kyle stich

Legacy Member
270 a 300€ als min richt prijs voor alles lijkt mij al wat (hoe jonger console hoe meer)...

Je gaat meer success hebben met de dingen apart te verkopen imo.

Greets

_ns_

Legacy Member
Is meer waard dan €300 ze, 60 gig versie bestaat niet btw ;).

Lon$daLe

Legacy Member
hangt er dik vanaf of het serienummer door jou is doorgebeld naar de xbox repairdienst of niet

tot voor kort ( ik denk een 6 tal maand geleden ) was het mogelijk om het adres te veranderen dat aan de serienummer vastzat via de helpdesk , nu moet je ofwel de xbox terug naar de originele koper doen en die regelt reparatie voor de 2dehands klant ofwel moet je met een kapotte zitten

is uw serienummer nog nie vastgemaakt aan uw thuisadres zouk +- 280 € vragen ( een premium met game is nieuw 350 ) , is uw serienummer wel al aan uw thuisadres gelinkt vraag dan maar 200-220 aangezien het voor de koper een heel bedoeling wordt dan als er iets aan scheelt

met alles erbij wat jij opsomt zouk 450 € vragen als het serienummer ongebruikt is en tusse 320 en 400 als het wel al gebruikt is

hangt er ook allemaal vanaf hoe happig uw kopers zijn etc etc , soms heb je geluk dat juist iem je thread leest die dat allemaal nodig heeft ma meestal ga je boden voor console alleen krijgen ( incl controller en alle kabels dan wel )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan