Snowblow
Legacy Member
Ik zou mijn xbox 360 met accessoires willen verkopen,
maar wat is dit nu nog waard? Xbox 360 is oud model
-Xbox 360 RROD (alreeds Xclamp en team Xecuter ingestoken)
-20GB Harddrive
-Lader
-Component kabel
-VGA kabel (zo goed als nieuw, 2x gebruikt)
-controller
-GTA 4
-Gears of war (mindere staat)
-Call of duty 4
-Need for speed carbon
-moto GP 06
-Saints Row (mindere staat)
-Star Wars the force unleashed
-Oblivion
Alreeds bedankt!
Mvg, Arno
maar wat is dit nu nog waard? Xbox 360 is oud model
-Xbox 360 RROD (alreeds Xclamp en team Xecuter ingestoken)
-20GB Harddrive
-Lader
-Component kabel
-VGA kabel (zo goed als nieuw, 2x gebruikt)
-controller
-GTA 4
-Gears of war (mindere staat)
-Call of duty 4
-Need for speed carbon
-moto GP 06
-Saints Row (mindere staat)
-Star Wars the force unleashed
-Oblivion
Alreeds bedankt!
Mvg, Arno