Archief - xbox + 21 spellen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Soils

Legacy Member
Titel zegt het zelf, het gaat ook nog eens om de crystal versie :) met 1 crystal controller en één madcatz controller. ZONDER doos maar in nieuwstaat (behalve de tweede controller)

Volgende spellen :

1. Halo 1 x
2. Halo 2 Collectors Edition x
3. Metal gear Solid 2 x
4. Need For Speed Underground x (Classics, crap condition > box)
5. Need For Speed Underground 2 x
6. Fifa 2005 x
7. Tony Hawk's pro skater 3 x (Very crap condition > box)
8. Tony Hawk's underground x (Classics, crap condition > box)
9. Brute Force x
10. Whacked x
11. Splinter Cell x
12. Blood Wake x
13. Dave Mirra Freestyle BMX 2 x (No Manual, crap condition > box)
14. Jet Set Radio Future x
15. Timesplitters x
16. Dead Or Alive 3 x
17. The Thing x
18. Dead to rights
19. Amped x
20. Unreal Championship 2 x
21. Deus Ex : Invisible War x

Er zitten toch enkele toptitels bij..
Het moet niet perse weg.. Maar wou toch even weten wat dit waard is.

Soils

Legacy Member
lol das toch wel weinig als ik per spel 10€ krijg sommige 5€ en dan de xbox appart moet ik makkelijk aan 200€ komen

BiZi

Legacy Member
Probeer maar eens wat games aan 10 euro te verkopen... ver ga je niet geraken.

Thorazer

Legacy Member
Bizi heeft gelijk als je er 100 € voor kan krijgen mag je blij zijn maar je kan het altijd proberen he ;)

Buiten halo 1 & 2 zijn de toppers ver te zoeken reken er eventueel nog mgs bij en je hebt het gehad.

Er zijn trouwens al xbox 360 games die je moeilijk krijgt verkocht voor 10€ laat staan xbox games.

Mvg

Marginal0

Legacy Member
360 games gaan nog wel voor 15 (as't een minimum aan deftigheid inhoud) het stuk, maar gewone xbox-games blijven zelfs voor 10 euro liggen in de Game mania ffs. Je krijgt er wsl een paar verkocht voor 10, maar de rest zal blijven liggen. T'is idd weinig, maar wat ze hier schatten is nogal accuraat zenne. Ik sluit niet uit dat je iemand vind die net dié games ziet zitten en 200 euro ervoor veil heeft, maar t'is nimmer current-gen (360/ps3/wii-tijdperk is ondertussen al té mainstream en 'normaal' nu) dusja...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan