Geen flauw idee wat ie nog waard is, is dus de zwarte versie aangekocht eind augustus 2007. Heeft zelden gedraaid eigenlijk. Heb ook nog 2 games, forza2 & halo3, en ook nog play&charge kit voor de controller.
Enige schatting wat het totale pakket waard zou zijn?
mvg.