DicE
Legacy Member
Zou er in dit forum interesse zijn voor enkele dozen in orginele, ongeopende verpakking? Heb er een aantal bij enkele Cisco servers gekregen op't werk maar wij gebruiken volume license dus nutteloos.
Is R2 Standard edition met 10CAL's
Wat zouden die waard zijn volgens jullie?
DicE
Is R2 Standard edition met 10CAL's
Wat zouden die waard zijn volgens jullie?
DicE