Zorofroozo
Legacy Member
daar mijn moederbord van mijn pc stuk is, zoek ik eventueel mijn wii te verkopen.
wat word allemaal verkocht:
gelieve hier even een schatting ond te maken, ik dacht aan een 300€(daar alles nog nieuw is)
grtzz
Z
wat word allemaal verkocht:
- Wii: met garantie, 1 maand oud
- Een tweede wii-mote
- game: Zack and Wiki's quest to barbaros treasure
- game: Metal Slug (1 tot en met 6)
- Virtual Console game: Mario1
gelieve hier even een schatting ond te maken, ik dacht aan een 300€(daar alles nog nieuw is)
grtzz
Z