Pegas
Legacy Member
Heb hier een Wii staan waarop ik amper speel en dus lig ik er aan te denken om hem te verkopen. Alleen weet ik niet hoeveel ik er nog voor zou kunnen krijgen... :
Wii (met Wii Sports, Wii-mote en nunchuck natuurlijk)
Zelda: TP
Madcatz component cable
8 rubberen beschermhoesjes voor de Wii-mote
Alles in perfecte staat
Hij is nog in garantie (aankoop gebeurd op 6/11/07, aankoopbewijs is er natuurlijk ook nog bij)
En als Wii points console gebonden staan staat er ook nog zo'n 400 Wii points op.
Wii (met Wii Sports, Wii-mote en nunchuck natuurlijk)
Zelda: TP
Madcatz component cable
8 rubberen beschermhoesjes voor de Wii-mote
Alles in perfecte staat
Hij is nog in garantie (aankoop gebeurd op 6/11/07, aankoopbewijs is er natuurlijk ook nog bij)
En als Wii points console gebonden staan staat er ook nog zo'n 400 Wii points op.