thijske
Legacy Member
yuw,
Ik wou eens graag weten wat mijn wii console nog waard is.
Ik heb mijn wii gekocht afgelopen december 2010 heb er maar een 10 tal uurtjes op gespeeld en het is gewn mijn ding niet dus zou ik die graag willen verkopen maar ik weet niet wat ik er nog kan voor vragen.
bij de verkoop zit :
-wii console zwart
-2 wii motion plus controllers ( 1 nunchuck )
-wii sports
-mario kart wii
-The new super mario bros wii
-Mario galaxy 1
Garantiebon zit er nog bij.
alvast bedankt
Thijske
Ik wou eens graag weten wat mijn wii console nog waard is.
Ik heb mijn wii gekocht afgelopen december 2010 heb er maar een 10 tal uurtjes op gespeeld en het is gewn mijn ding niet dus zou ik die graag willen verkopen maar ik weet niet wat ik er nog kan voor vragen.
bij de verkoop zit :
-wii console zwart
-2 wii motion plus controllers ( 1 nunchuck )
-wii sports
-mario kart wii
-The new super mario bros wii
-Mario galaxy 1
Garantiebon zit er nog bij.
alvast bedankt
Thijske