Archief - volledige setup

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mister Virus Be

Legacy Member
Volledige set up te koop.

-compact disc dvd speler
-samsung dvd writer
-cpu: Intel(R) Pentium(R) Dual CPU E2180 @ 2.00GHz
-cpu speed: 2.0 GHz Performance Rated at: 3 GHz
-video card: Intel(R) G33/G31 Express Chipset Family
-sound card: Realtek High Definition Audio

cpu-z en gpu-z results
-memory type: ddr2
-memory size: 2x 512mb
-moederbord: g31m-s2l

-naam case: apacer
-lokale schijf c: 97,6gb
-lokale schijf d: 135gb
-4 usb slots achteraan 3 vooraan
-ingebouwde kaartlezer: cf/md sm ms/mspro sd/mmc

Benq 19" beeldscherm
ngs azerty toetsenbord
cherry muis met scrollwiel

pc wordt volledig opgekuisd en krijgt windows 7 home premium

wat heeft dit nog van waarde?

gryptic

Legacy Member
legale of illegale versie van windows 7 tft of crt 19" hoeveel ram geheugen en hdd ?

Sjoepap

Legacy Member
hangt ook wat af van welke case + voeding er in zit

mijn eerste schatting zou zijn zo rond de 75 à 125€ voor het geheel indien mininum 2gb ram

Mister Virus Be

Legacy Member
legale versie, moet nog es met dat pinguin programma zien wat er exact allemaal opzit. 125€ voor geheel vind ik toch wel weinig.

Sjoepap

Legacy Member
gebruik cpu-z en gpu-z om te zien wat er exact in zit

+ probeer de naam van de case ergens af te lezen + merk en wattage van de voeding

ik vind 125 € ook toch wel weinig, doch meer ga je er hier absoluut niet voor krijgen denk ik. Als er iemand 100€ biedt zou ik al heel blij zijn!


edit: Windows 7 over het hoofd gezien. Dat is wel nog een serieuze duit waard, probeer deze apart te verkopen

Mister Virus Be

Legacy Member
windows 7 zit erop. Heb die gekocht voor 3 pc's en al 3maal gebruikt. Maar je ken hem op dezelfde pc blijven zetten. CD ervan heb ik ni, online bij ms gekocht dus download via mail. Pc staat bij vriendin dus morgen ben ik daar en ga dan zien voor de specs

Mister Virus Be

Legacy Member
Voor minder dan 350 gaat hij niet weg. Dat is de absolute minimumprijs.
Als we dit niet krijgen, dan blijft hij gewoon staan waar hij staat, er is helemaal niets mis mee...

Che Guevara

Legacy Member
ik denk als je zelf de huidige prijzen bekijkt dat je dan wel zal snappen dat 350 veel te veel is maar u verkoopt dus u vraagt wat u wil

maar hoeveel geheugen zit er in en welke harde schijf
dit word niet vermeld maar je gooit er wel windows op dus dit moet er dan toch inzitten

Mister Virus Be

Legacy Member
er staat weer een en ander bij hopelijk levert dit meer nieuws op.

jm188

Legacy Member
als 350 euro uw minimum is doe dan geen moeite van hem proberen te verkopen, je gaat nooit een koper vinden

de helft zal eerder realistisch zijn
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan