soulreaper
Legacy Member
Oke,ben van plan om de pc in mijn sig te verkopen,maar zou eens willen weten hoeveel ik daar nog voor kan krijgen?
Alvast bedankt.Oh ja,pc is op dit moment 4 maanden oud,dus zit nog voldoende garantie op
EDIT:Zie net dat de voeding niet in de sig staat:Een Corsair HX 620watt
Alvast bedankt.Oh ja,pc is op dit moment 4 maanden oud,dus zit nog voldoende garantie op
EDIT:Zie net dat de voeding niet in de sig staat:Een Corsair HX 620watt