edding
Legacy Member
http://img241.imageshack.us/my.php?image=16042008py3.jpg
ik zou graag deze fiets verkopen
maar weet nie echt wa gevraagt ervoor
volledig alluminuim kader en shimano vitessen ofzoiets
3 x 7 als ik dacht
euhm ik doe hem weg omdat hij hier onder het stof staat
en om dat hij net iets te klein is voor mij. dat denk ik toch
ik ben n 1m85 cm groot kheb redelijk lange benen.
om zo gedacht te geven hoe groot die is
er is bijna nooit mee gereden en er zijn licht krassen rondom het zadel van mijn fietsslot
das alles.
kzou nu graag weten hoeveel ik voor dit ding moet vragen
ik zou graag deze fiets verkopen
maar weet nie echt wa gevraagt ervoor
volledig alluminuim kader en shimano vitessen ofzoiets

3 x 7 als ik dacht
euhm ik doe hem weg omdat hij hier onder het stof staat
en om dat hij net iets te klein is voor mij. dat denk ik toch
ik ben n 1m85 cm groot kheb redelijk lange benen.
om zo gedacht te geven hoe groot die is
er is bijna nooit mee gereden en er zijn licht krassen rondom het zadel van mijn fietsslot
das alles.
kzou nu graag weten hoeveel ik voor dit ding moet vragen
